Leírás

Roboraptor Blog - Ahol a geekoszféra kezdődik...

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

A játékokat elemző video-rovatunk új alfejezettel jelentkezik, melyben retro játékokat vesézünk! Az első "adásban" az anno Nintendo-ra megjelent Teenage Mutant Ninja Turtles-t vizsgáljuk, az új Tini Nindzsa Teknőcökről szóló film apropóján!

Ha tetszett a poszt, lájkolj és kövess bennünket a facebookon is!

Címkék: játék game mutáns Nintendo Teenage Mutant Ninja Turtles Roboraptor retró-játék Roboraptor Game Tini Ninja Teknőcök

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roboraptor.blog.hu/api/trackback/id/tr926639765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.08.27. 18:34:20

na most pár kiegészítés

én valahányszor játszottam Nintendoval sose ültem fél méterre a tévétől, kb. ugyanolyan messze játszottam vele mintha rendesen néztem volna, bár nekem Famiconom volt ami a japán kiadás

a kontrollere akármennyit nyüstöltem sose romlott el (a fénypisztoly más kérdés) a legjobb tulajdonsága volt főleg az Atari joystickjai után, és a kábele se ment tönkre nem tom mit kellett vele csinálni, hogy tönkremenjen...

maga a játék, hát most nézd, az hogy egy ültő helyben kell valamit végigjátszani - meg hogy ó minő borzalom nincs mentés - a Nintendo időszakában ez így volt, hónapokig játszottál vele és minden mozdulatot előre eltárolt az agyad mire végigvitted, ez a játék a Super Spy Hunterhez képest egy piskóta, szóval ez maximum ma okoz valakinek meglepetést, de régen ez volt az elfogadott

a legtöbb játék 20 perc hosszúságú volt vagy annyi se, azért tartott sokáig mert mindig meghaltál, max 3 életed volt amihez gyűjtögethettél újabbakat

pár napja kipróbáltam a PC portot, hát ettől sokkal rosszabb a 16 színes CGA verzió :D irányíthatatlan billentyűzettel, - ennek ami a tesztben szerepel sokkal szebb a képe - viszont nem tom Nintendoban lehetett e, de ha PC-ben meghaltál akkor a maradék 3 teknőc közül még mehettél tovább egész addig mígnem mindegyikkel kudarcot nem vallottál, szóval itt 4 életed volt

Prof. DnS 2014.08.27. 19:50:00

@scal: Kedves scal!

1. Igen, eredeti Nintendo-d volt (RISZPEKT!), de mint a videóban is próbáltam kiemelni és a cím is mutatja, a kínai hamisítványok rendszerint silányak voltak és sz*rtak rá, hogy mennyire kényelmes vagy sem.
A kábelekkel semmit sem kellett csinálni, tönkrementek maguktól is baromi könnyedén
(igen, saját tapasztalat, bár nem hallottam olyan embert, aki dícsérné a sárga kazis XIAN-XOUHJONG-MING márkájú masinériáját, de az ő észrevételeiket is várom! :))

2. Igen, egy ültő helyben végig kellett játszani és mivel a mai generáció ezt nem ismerheti, ezért kissé ez nekik is szólt- én is elfogadtam, hogy ez így van, de kétségkívül mai szemmel gyilkos egy játékmód. Ezért kell felkötni a gatyát, ha egy ilyen cím mellé levágódsz és elhatározod, hogy lepörgeted, ezt is próbáltam kiemelni.

3. Az tény, hogy a CGA-s grafika gyilkos volt, ám nem is az volt a célom, hogy bemutassam mennyire "ronda", mert ebben a vidisorozatban nem szándékozom foglalkozni a grafikai megvalósítással, hacsak nem elmaradott, vagy kiemelkedően jó a kor játékaihoz képest- szerintem a TMNT ezen része a tipikus "OK" kategória ebben a korban. A PC-s verzió grafikája látható egyébként. A teknőcös halálokat én is kiemeltem és pontosan azt mondtam el, hogy 4 életed van, a NES és a PC-s portban egyaránt is.

Köszönöm az észrevételeket! :)
süti beállítások módosítása