Leírás

Roboraptor Blog - Ahol a geekoszféra kezdődik...

Facebook

Utolsó kommentek

Címkék

Új műsorunk indítása mellett továbbra is jelentkezünk szigorúan geek filmeket kibeszélő podcastunkkal, amelynek eheti adásban egy vélt vagy valós ellentétet veszünk elő. Régi közhely, hogy a trekkerek nem bírják a SW-seket és fordítva. A készülő új Star Wars 7. része kapcsán – melyet az a J.J. Abrams fog rendezni, aki már előállt két Star Trek filmmel – meghívtuk szerkesztőségünk egyetlen vállaltan trekker-fan és SW-tagadó szerzőjét: Unchained Gutenberget! Parázs vita, igazság és egyezség! Live long and prosper and may the Force be with you!

Ha tetszett a poszt, lájkolj és kövess bennünket a facebookon is!

Címkék: film star wars elemzés Star Wars Stargate J.J. Abrams Star Trek Spock Luke Skywalker Star Wars VII Star Trek Voyager Star Trek: Nemezis trekkerek Star Trek II

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://roboraptor.blog.hu/api/trackback/id/tr337358042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

scylla73 2015.04.12. 11:31:10

láttam at összes filmet, és sorozatévadot mind a star trek mind a star wars univerzumban, söt az összes csillagkapu, babylon 5, andromeda, farscape.. részt is :-). mindegyikben vannak csak elviselhetö részek, de a lényeg hogy mindegyik univerzum nagyon ki van találva, mindegyiknek megvan a helye a világban. néha szorakoztatnak, néha elgondolkodtatnak. szerintem nics értelme egyik oldalra se állni, mindegyiknek megvannak az értékei. és Live long and prosper and may the Force be with you! :-)

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2015.04.12. 11:58:35

Én mindkettőt imádom, főleg a régieket (SW 4-5-6, ill. Trek TOS és TNG) viszont ismerek olyanokat akik csak wars-t csipázzák, ettől föggetlenül senkinél nem tapasztaltam az ellenségeskedést. egyszerűen mást szeretünk. bár még a fanatikus wars-ososk is elismerően nyilatkoznak a 2 új trekről

Leone_510 2015.04.12. 14:40:35

én ellenségeskedést csak a fórumokban olvastam , nálam SW és a régi Trek, a két új JJ Trek borzalmas

Unchained Gutenberg 2015.04.12. 18:59:38

Amiről nem esett szó a podcastban, az én kedvencem a DS9, de elvagyok a Voyagerrel és TNG-vel is. A TOS soha nem fogott meg annyira, de vannak benne ötletes és értékes dolgok. A filmek közül a 6. rész a kedvenc, amiben a klingon béke van (A nem ismert tartomány, ha jól rémlik a címe).

Globetrotter2014 2015.04.13. 10:00:02

Mindegyik univerzumnak megvolt a maga szűrnyalása és mélyrepplése, én már a 80as években érdeklődéssel követtem a német TV-n a TOS jobb részeket, és a 90es években indult új sorozatoknak kifejezetten rajongója voltam. Szerintem a DS9 utolsó 2-3 szezonja volt a tetőpont, jobbak mint a mozifilmek.

Az Abrams féle flmek nagyon mellőzik a tiszteletet, nem volt kedvem újranézni őket.

Azért a Star warsnak is voltak mélyrepülései, ott a Lucas féle pénzsúvár agymenések, mint az Ewoks (www.imdb.com/title/tt0089110/?ref_=nv_sr_1) plána e afolytatást, amin látszott hogy milyen amikor a tehetségek otthagyják Lucast, aki nagyjából csak a pénz mentén tud gondolkodni.

Sokkal jobb új mozifilmeket kaptunk volna ha Lucas nem kap szabad kezet.

Bítom benne hogy a Marvel után ehhez is kellő tisztelettel nyúl a Disney.
süti beállítások módosítása